Berriak

2020/11/09

Eusko Jaurlaritzak legegintza berriaren lehen bi hilabeteotan egin duen “lan eskerga” baloratu dute Ortuzarrek eta Egibarrek

EBBko presidentea eta Eusko Legebiltzarreko bozeramaile jeltzalea Urkullu Lehendakariarekin batzartu dira gaur, Euskadiko agintari gorenak Euskadiko alderdi politikoekin egin duen elkarrizketa errondaren barruan; gaurko topaketan parte hartu dute Idoia Mendiak eta Eneko Anduezak Eusko Jaurlaritzan EAJ-PNVren kide den PSE-EEren ordezkari gisa

2018/09/20

Lankidetzaren eta akordioaren alde agertu da Urkullu Lehendakaria ekonomiaren eta gizartearen arloetan eta autogobernuan

Hiru ataletan egituratu du Lehendakariak bere jarduna: oraingo ingurunearen eta koiunturaren ikuspegi orokorra; Gobernuaren ekintzaren balantzea legealdiaren erdian; eta etorkizuneko erronka nagusiak

2017/06/14

Eusko Jaurlaritzak argitara eman du azterlan bat balizko hauteskunde autonomikoetako boto aurreikuspenari buruz

Eusko Jaurlaritzaren Prospekzio Soziologikoen Kabineteak gaur txosten bat aurkeztu du, Hauteskunde Autonomikoak orain eginez gero boto aurreikuspena zein izango litzatekeen argitzeko. Informazio bilketa maiatzaren 16tik 22ra bitartean egin zen eta 2.268 pertsona elkarrizketatu ziren guztira.

2016/10/07

Jaurlaritzak lehenengo Gobernuaren 80. urteurrena ospatu du

Gobernu hark akordioaren eta elkarlanaren alde egindako apustua nabarmendu du Urkullu lehendakariak, eta “gaur egun orduan bezain beharrezkoa da Euskadin", esan du.